17 Mayıs 2009 Pazar

niye bunlar?

herkese merhabalar.bu benim ilk deneyimim sayılır:p(daha öncedende yapmıştım ama o kadar ciddi şeyler değildi)o yüzden bi hatam varsa şimdiden özür dilerim.


ilk ciddi denememde sizlere kendimle ilgili birşey anlatmak istiyorum:


ben ankara üni.de birinci sınıf öğrencisiyim.ilk senemde üniversitenin getirdiği sosyalleşmeyle farklı şeylere merak sardım.bunlardan biride tiyatroydu ve bölümümün tiyatro topluluğuna üye oldum.ilk oyunumuzu çıkaralı yaklaşık iki hafta oldu ve o günden buyana 3kez daha oynadık oyunu.hepsinden de olumlu tepkiler aldık(biri hariç,onda da yine bizim gibi amatör tiyatro oyuncularının olduğu bi çoğunluğa karşı oynadık ve doğal olarak kendileriyle karşılaştırıp biraz bize haksızlık yaptılar. çünkü adamlar,onlara göre bizimkinden çok daha iyi olan oyunları için-gerçekten belkide öyledir izlemek nasip olmadı-tam 6ay harcamışlar bizse bu oyunu 1.5ay gibi kısa bir sürede pişirdik).buraya kadar hiçbir sıkıntı yok.beni asıl düşündüren şey;oyunun en çok gülünen,alkış alan kısımlarından biri;insanlar sadece iki yabancı kelimeye gülüyordu"one minute".onca insan neye gülüyordu yada neye güldüğünü biliyormuydu yada biz niye böyle birşey yapıp gülmelerini bekliyorduk...?




bir adamı sevmeyebilirsin ve eğer bu sevmediğin adam bi hata yaparsa içinde bi tatmin olma duygusu belirir ve mutlu olursun.peki burdaki yanlış olan şey ne?o gece ve sonrasında hangi görüşte olduğu hiç fark etmeyen onca insan başbakanımızı bu yaptığından dolayı gururla alkışlarken şimdi gülerek alkışlamalarına sebep olan şey neydi?bunu kim espiri haline getirdi?


allah aşkına bizi kim kullandı ya?


2 yorum:

Adsız dedi ki...

yorumsuz

Unknown dedi ki...

beklenen oldu ve hakandan bir yazı daha geldi hemde konuşulması ve tartışılması gereken bir konu kendisini bu konuya değindiği ve yorumladığı için kutluyorum herkesin okumasını tavsiye ediyorum