23 Mayıs 2009 Cumartesi

girişimci ruh lazım bize

gürkan arkadaşımızın blogunda-gurkankalkanweblog.blogspot.com-bir yazı okudum sabancı nın yaptığı,ülkemizin ilk yerli otobüsünden bahsediyordu."sabancı ya yakışır"diye de bir yorum vardı.okuduğumda cinnet geçiriyordum nerdeyse,hatta bu yazıyı yazarken bile elim titriyor-tamam tamam abarttım:D-
ankara da okuyorum ve yurtta kalıyorum
kaldığım yurdun yakınlarında ki endi-diasa- yanlış hatırlamıyorsam üç ay önce kapandı tamda krizin hissedilmeye başladığı zamanlarda yani.olay sadece bu olsa neyse...
ama adamların kapattığı yere yerel bir marka market açtı hem de hiç beklemeden,oysa ki bu yerel markanın 4dakika yürüyüş mesafesinde başka bir marketi vardı zaten.

bence büyük marka olmak yıllık cirosunda belerli bi rakamı aşmak değildir.
bence büyük marka olmak zor günlerde devletinin,milletinin yanında olmaktır.

(aslında adını vermeyecektim ama düşündümde böyle girişimci insanlara desteği her alanda vermeliyiz-en azından ben artık mümkün olduğunca ordan alış veriş yapmaya çalışıyorum ve onların reklamını yapmaktan onur duyarım)benim gözümde yunus marketleri sabancıdan daha büyük bir markadır ve hep öyle kalıcaktır,
batsa bile.
iyi bloglar

2 yorum:

Erdemir dedi ki...

Her işletmeyi kriz vurmadı :) Sabacı daha büyük bir yatırımcı

nekre dedi ki...

kendi menfaatleri doğrultudsunda öyle
ama verdiğim örneğe baksana nerdeyse mahalle bakkalı-küçümsemek için değil ama sabancının yanında onun olanakları o derece- ondan daha cesur